Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání pedagogů základních a středních škol v první pomoci a jejich hodnocení této problematiky
Zíková, Kateřina ; Prokešová, Eva (vedoucí práce) ; Majorová, Simona (oponent)
Název: Vzdělávání pedagogů základních a středních škol první pomoci a jejich hodnocené této problematiky Cíle: Cílem práce jak pedagogové základních a středních škol hodnotí obs a formu vzdělávání v oblasti první pomoci Dílčím cílem bylo zjistit, jak hodnotí své schopnosti poskytnout první pomoc a správně situacích, ohrožujících zdraví žáků Jedná se o kva itativní výzkum. Byla použita empirická metoda dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 34 pedagogů základních a středních škol v České Ke sběru odpovědí byla sestavena testová baterie 24 otázek a její distribuce byla realizována prostřednictvím Výsledky: Výsledky studie naznačily, že pedagogové základních a středních škol považují vzdělávání v problematice první pomoci důležité, preferují ale vzdělávání takovém rozsahu, který ve své pedagogické praxi mohou využít Většina pedagogů, kteří pracují v prostředí se zvýšeným rizikem úrazu, hodnotí postoj školy této problematice jako nedostačující a ocenili by lepší podmínky pro osvojení postupů při poskytování první pomoci aopak pedagogové, kteří vyučují pouze teoretické předměty hodnotili své schopnosti v poskytování první pomoci jako stačující Pedagogové, kteří se se situacemi, ohrožující zdraví žáků příliš nesetkávají, by dle svého názoru ve většině příkladů, uvedených v testové baterii nevěděli, jak...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.